onsdag 13 november 2013

Gawron håller som vanligt inte tidplanen

Inte helt oväntat har jag nu fått veta att badrummet inte blir klart den här veckan - heller. Idag kom hantverkarna och påbörjade tätskiktet men innan dess har de inte varit här på en hel vecka. En helt vanlig badrumsrenovering ska inte behöva ta över fyra veckor! Dessutom när den inte ens var planerad från början, de borrade ju sönder badrummet när de skulle sätta upp köket. Det är så tydligt att de skiter i mig eftersom det inte är jag utan deras försäkringsbolag som ska betala för arbetet.

Känner mig lätt gråtfärdig. Allt är kaos här hemma och det känns mer och mer som att det kommer att skita sig fullständigt att bli klar med renoveringen innan jul. Det är i alla fall definitivt sista gången jag tänker arbeta med Ikeas hantverkare igen. Jag saknar mitt hem. :-(

Här börjar jag dagarna och emellanåt får jag också "duscha" här:

Min fina lånetoalett i källaren.




















Mysigt i hallen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar