onsdag 12 juni 2013

Snickerijobbet snart klart

Inser nu att det inte var lite så ironiskt att börja en blogg om att renovera själv med att skriva första inlägget om hantverkarnas jobb. Haha! Nåja, allt annat gör jag jui själv, kommer att berätta lite om golvläggning med mera i  efterhand. Och kommer att visa bilder och berätta om hur jag tänkte kring utformningen av köket.

Igår flöt dagen helt utan missöden, snickaren var här till 19.30 och fixade. Kylen och frysen kopplades in, bänkskivorna kom på plats och jag kunde testa LED-belysningen i mörkret när jag kom hem. Just LED-listen (en smal tejp) är jag supernöjd med.

Idag blir han klar, ska bli spännande att se hur det ser ut när jag kommer hem. Sedan återstår lite eljobb, VVS-arbete och kakling. Och så klart återställandet av badrummet...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar